Çekim yasası kişinin istediğini belirli yöntemler ile elde etmesidir.Yani evrene mesaj yollamada denilebilir buna.Çekim yasasını kullanarak insanlar para,mutluluk,aşk,huzur,olumlu düşünceyi kendilerine bir mıknatıs gibi çekebilir.Eğerki şimdi belirli bir yerlere gelmiş insanlar görüyorsanız etrafınızda çekim yasasını uygulayarak oraya gelmiştir. eğitim

ilk adımı olumlu düşünmeyle başlatan bu insanlar hayatlarında devrim niteliğinde değişimlere sebep oluyor yani bir nevi ,insanın bir şeni canı gönülden istemeside denilebilir çünkü insanlar bir şeyi gerçekten isterlerse ve sınırları zorlarsa olmuştur. öğretim

Eminim ki hayatınızda böyle birkaç olayyaşamışlığınız vardır.İşte çekim yasasıda böyle.İnsan istiyor ve oluyor bu kadar basit para mı istiyorsunuz tek yapmanız gereken çekim  yasasını uygulamak bu uygulamadan sonra kimse sizi durduramayacak ve hayatta büyük adımlar atacak ve diğer insanların gözünde ışık saçan biri olarak görüneceksiniz . eğitim-öğretim

Evet abartmıyorum çekim yasası bunların hepsini size getirecek sadece uygulayın ve görün.Çekim yasası=Bir olayın olacağına gerçekten inanmakta diyebiliriz. temel eğitim