3 GÜNLÜK BAHAR DİYETİ

Hedef: 3 günde 2 kilo.
Günlük kalori: 1300 Kcal
3 günden fazla uygulamamanız gereken bu diyet, kendini uzun süre sıkmak istemeyenler için üşünülmüş. Hafta sonu gideceğiniz toplantıda pantolon ya da eteğinize sığmak gibi kısa süreli bir hedefiniz varsa, hemen başlayın! zayıflama


BU DİYETİN GÜNLÜK MENÜLERİ

3 GÜN BOYUNCA

Sabah : Bir tabak yoğurt, 200 ml süt ya da 100 gr yağsız beyaz peynir veya 1 yumurta. 1 adet meyve (meyve suyu olmamalı), şekersiz sıcak içecek. sağlıklı zayıflama
Öğle : 150 gr et ya da 200 gr balık, 200 gr sebze (yeşil salata, domates, havuç, salatalık, hindiba, karnabahar ya da sebze yemeği) 10 gr zeytin yağı ile beraber.
Akşam : 150 gr et ya da 200 gr balık.(200 gr buğulama balık, 1 kutu ton balığı ya da 3-4 parça somon füme) 200 gr sebze (mantar, şalgam kökü, kereviz, yeşil ya da kırmızı biber, kabak, ıspanak) zayıflamak